Hiteles Elektronikus Postafiók
droszler | 2017. december 02 11:12:18 | közérdekü | | |
Új szolgáltatással bővült az elektronikus ügyintézés a
közigazgatásban. 2017. október 28-tól a NISZ Zrt. bevezette új hiteles
elektronikus postafiók-szolgáltatását. Az eddigi – www.magyarorszag.hu weboldalon elérhető – tárhelyszolgáltatás december végéig az új szolgáltatással párhuzamosan is használható.
2018. január 1-től kizárólag az új postafiók-szolgáltatás lesz elérhető a https://tarhely.gov.hu weboldalon, mely egységes felületet, tárhelyet biztosít az állampolgárok, a Hivatali kapuval és a Cégkapuval rendelkezők számára. A szolgáltatás az alábbi újításokkal és ügyintézési folyamatok támogatásával biztosítja a felület használatát:
A december végéig tartó párhuzamos működés miatt a https://tarhely.gov.hu címről azonosítás után elérhető új felület a régi szolgáltatással megegyező háttérszolgáltatásokon alapszik, így az új felülten letöltött, vagy törölt dokumentumok a régi tárhelyen is kézbesítetté, vagy töröltté válnak. Figyelem! Az új, KAÜ-azonosítással (Központi Azonosítási Ügynök) elérhető felületen a munkamenet eltér az eddig megszokottól: Az Ügyfélkapu-munkamenet a bejelentkezéstől számított inaktivitási időt veszi figyelembe (30 perc). A Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) munkamenet élettartama azonban ennél jóval hosszabb, a bejelentkezéstől számítva 240 perc, aktivitástól, azaz az oldalon végzett tevékenységtől függetlenül. Ez azt jelenti, hogy amennyiben Ön bejelentkezett az Ügyfélkapun, és 30 perce nem végez semmilyen műveletet az oldalon, de a KAÜ 240 perces élettartam még nem járt le, a rendszer ugyan figyelmezteti Önt a munkamenet lejártára, de munkáját a 30 perc leteltével anélkül folytathatja, hogy ismételten meg kellene adnia az azonosítóit. Amennyiben az Ön bejelentkezése óta már eltelt 240 perc, abban az esetben – tevékenységének folytatásához - a rendszer újbóli azonosítást kér. Fentiek miatt felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben nem kívánja
tovább használni a szolgáltatást, - adatainak biztonsága védelmében –
ne a böngészőablakot zárja be, hanem mindig kattintson Kijelentkezés gombra. A szolgáltatással kapcsolatos kérdését, észrevételét a NISZ Zrt. az ekozig@1818.hu email címen fogadja. |
Lakossági kapcsolatok
központi telefonszám: 94/592-900
fax: 94/410-623
cím:
Körmendi Közös Önkormányzati hivatal,
9900 Körmend, Szabadság tér 7.
Hasznos információk
Programok
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 | ||
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
Legfrissebb
- Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánunk!
- Színházi előadás
- Kiállítás megnyitó
- Rendörségi hírek
- II. Országos Középiskolai Rendészeti Csapatverseny
- Változik a Körmendi Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadása
- Autó motortere égett Körmenden
- Rendőrségi hírek
- ETCS vonatbefolyásoló rendszert épít ki a GYSEV
- XIV. Tavasz ünnep
- Rendőrségi hírek
- Kóbor kutya keresi gazdáját
- Rendőrségi hírek
- Lezárt akta
- Forgalomkorlátozás Szombathelyen
- A Lasko ment tovább
- Rendőrségi hírek
- Hóátfúvás nehezíti a közlekedést továbbra is Vas megyében
- Pályázati felhívás
- Utinform jelentés
- Gysev közlemény
- Savaria Filmszínház műsora